Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Valborg

Publicerad 2015-05-02 14:00:00 i Evelina,

Hej på er!
 
En hel vecka sen sist. Den här veckan har verkligen gått i rasande fart. Jag har börjat en ny kurs, den sista för terminen och det är ekonomi som gäller. De flesta i klassen, inklusive jag själv, har lite panik med tanke på att vi måste räkna en del matte vilket inte är det bästa jag vet. Faktum är att jag senast i helgen prisade alla högre makter att jag "aldrig mer skulle behöva plugga matte". Tji fick jag. Hur som helst ska jag kämpa och hoppas på det bästa.
 
Hur har min valborg varit då? Den har varit fin. I torsdags var jag barnvakt åt mina syskonbarn i hela 3.5h. Där snackar vi svettigt ja. Det gick bra. På kvällen kom min bror och hans fru och vi hängde en stund, sen åkte jag hem till mor och far. Igår var jag med Julia och gosade med hennes kattungar. Så gölliga. Sen hälsade jag på Freyja i hennes nya lägenhet (som jag är sjukligt avundsjuk på). Vi åt hemgjorda hamburgare och pratade om livet. Nu ska jag strax åka en sväng till stugan och sen bär det av hem till Göteborg igen. Ikväll ska jag och Sara äta Scones!

Hoppas ni haft en fin ledighet ni med. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela