Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

wanties

Publicerad 2014-03-28 12:59:05 i Evelina,


 
Wanties från Topshop.
 
Hej kompisar! Tänk om man hade råd att köpa allt det här lite spontant. Men nej, spara är det som gäller här! Kanske att det blir någon bikini dock, det behöver jag faktiskt! Hur mår ni annars? Jag mår bra. Önskar att jag kunde spendera dagen ute i det fina vädret men jag måste packa, tvätta och plugga innan jag åker iväg på gympatävling i eftermiddag. Ska bli himlans roligt! Något annat som också är roligt, jag har fått jobb!! Så skönt. Så på måndag börjar jag troligtvis, på Tingsholm som elevassistent i en klass med undomar som precis kommit till Sverige. Spännande!

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela