Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Träningsinspo

Publicerad 2014-07-29 10:36:11 i Evelina,

 
 
 
 
 
Keeping it simple, but having to alter slightly... time to get back to it. My first rule will change to Wednesday, the other 3 rules stand.
Ibland får jag riktiga träningsryck. Jag hatar verkligen att vara såhär otränad, jag har ingen kondition alls. Och det suger. Jag vill känna mig stark och frisk. Jag vet själv att jag mår så mycket bättre av att träna. Ändå är det så svårt att hitta motivationen. Och svårt att behålla motivationen när jag väl hittat den. Jag älskar att träna när man väl gör det. Och jag älskar att träna tillsammans med folk. Det är så tråkigt att göra det ensam. Jag behöver ha någon som peppar och jag vill peppa någon annan. När jag flyttar till Göteborg, alltså om två veckor, ska jag ta tag i min träning. Becka har lovat att springa i slottsskogen tillsammans med mig. Det ska bli så skönt att komma igång! Det enda om suger är att jag inte kan fortsätta träna gymnastik när jag flyttar. Är så himla ledsen för det.. Men. Jag får börja träna annat, för träna MÅSTE jag!!
 
 
 
 

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela