Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

fjärde oktober.

Publicerad 2012-10-04 12:47:59 i Evelina,

 
 
 
 
 
Igår  träffade jag min älskade systerson. Det kan varit det bästa jag varit med om i mitt liv. Så mysigt att ha honom i famnen. Han är galet gosig och söt. Låter väl bilderna tala lite för sig själva. Jag hade kunnat prata om honom hur länge som helst! Men jag tror inte att dert är så roligt att läsa om. Haha. Nu längtar jag ihjäl mig till nästa gång jag får träffa honom. Hoppas på att han fått ett namn tills dess. 

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela