Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Stark kvällsmat så att säga

Publicerad 2015-03-30 21:50:00 i Evelina,

Hej hörni!
 
Ikväll har här lagats kotletter med sambal oelek och pressad potatis. Det blev väldigt gott........ sa den som tycker om så stark mat att svetten rinner från pannan och överläppen när en äter den. Jag tyckte att en tsk samabl oelek såg fjuttigt ut och jag öste ner några till för att "få lite smak på det hela". Jaja. Det var gott och gick att äta så länge mjölkglaset fanns nära till hands för att svalka smaklökarna. Nästa gång blir det mindre av den starka varan.
Nu är jag bra trött på att blogga från mobilen och dessa dåliga Iphone-bilder. Längtar efter mina kameroooor. Till helgen lovar jag er bättre bilder. Tills dess får vi stå ut.
 
Hej så länge!

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela