Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Vad har hänt sen sist?

Publicerad 2013-08-22 14:23:00 i Evelina,

Det var nu cirka 10 månader, 18 dagar, 1 timma och 36 minuter sen vi sågs. Under dessa ca 10,5 månader har det hänt mycket. Verkligen mycket. Jag har bland annat,
 
Satt upp en musikal med världens bästa klass.
 
festat med bästa klassen. (mycket dessutom) 
 
 
gått balen. 
 
tagit studenten.
 
 
 
varit på studentresa i Alanya. 
 
hängt på rosétisdag. 
 
Firat midsommar på bästa sätt.
 
jobbat jobbat jobbat med gamla.
 
firat bästsis 20år.
 
Där jag också klippte av håret 20-30 cm.
 
Tittat på Känn ingen sorg med bästisar och varit jävligt spontan. 
 
Spelat Mordet på Silfverleijons slott med min andra familj, hängt, druckit vin, pratat djupt, ätit veganmat, pratat mindre djupt, drivit, lekt, haft det fett. 
 
börjat titta på Greys och köpt en Macbook pro.
 
Fått se min systerson utvecklas och bli större. 
 
Det här och såklart mycket, mycket mer. Det har varit feta 10.5 månader. Just nu drömmer jag om jobb och boende i Göteborg. Vi får se vad som händer. Om en stund ska jag åka till Borås för att äta med Rebecka. Vi hörs en annan dag!
Puss 
 

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela