Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Dag 8

Publicerad 2014-08-29 20:05:00 i 30 dagar,

Tio saker en inte vet om mig
  • Jag har hållit på med gymnastik så länge jag kan minnas.
  • Jag är dålig på att fatta beslut.
  • När jag spelar spel är jag antingen sjukt tävlingsinriktad eller går in med inställningen att jag ska förlora. Det finns liksom inget mittemellan, därför är det inte så roligt att spela spel med mig.
  • Jag är pedant och har kontollbehov.
  • Jag sover med min nalle som jag haft sen jag kom hem från BB när jag är ensam <3
  • Jag tror verkligen att en megafon skulle vara bra vid alla tillfällen, typ ever.
  • Jag ogillar att läsa.
  • När jag åker bil och åker förbi stolpar spänner jag rumpan varje gång vi åker förbi en som att jag hoppar över dem. Har gjort det sen jag var liten.
  • Jag har alltid velat vara ung mamma men börjar verkligen tveka på det där.
  • Jag tycker inte om att vara ensam!
Spännande vaa?

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela