Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Pulled Chicken

Publicerad 2014-02-21 21:38:38 i Evelina,

 
Ikväll har jag stått för matlagningen här hemma. Pulled chicken provade jag på att göra och det blev SÅ gott. Till det gjorde jag coleslaw, klyftpotatis (okejdå, mamma gjorde det) en dipsås, gönsaker, fetaost och tacobröd. Lyckan i livet att jag ska få äta det imorgon också. Lyckan i livet att det är fredag och jag äntligen får äta choklad. Har längtat hela veckan!

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela