Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Bakislördag

Publicerad 2015-05-24 17:13:00 i Evelina,

I fredags var jag bjuden till Jonna för inflyttningsfest. Kvällen började med förfest hos mig där jag drack på tok för många drinkar och hade så kul, precis som senare hemma hos Jonna. Igår var jag bakis, städade och hängde med Felicia och Douglas i det fina vädret. Gjorde en film för att visa hur gött vi hade det. Tycker det är himla roligt det där med film. Kolla i HD såklart!
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela