Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Tittås festival

Publicerad 2015-06-21 19:04:00 i Evelina,

 
I helgen vankades det midsommar. En högtid som oftast varit oplanerad och halvtråkig, men inte i år inte! Den här midsommarn spenderades utan för Ulricehamn, närmare bestämt i Tittås, där familjen Sävenek arrangerade festival. 
 
Kvällen började med tipspromenad och storfika som var helt amazing god. Sedan kläddes det midsommarstång, bands kransar och midsommardansades. Till mat vankades grillat vildsvin, sallad och drinkar, många drinkar. Kvällen fortsatte med quiz, spelning, öppen scen och dans. I timmar. Jag hade SÅ roligt. Det kan ha varit min bästa midsommar ever. Eller det var det. 
 
Någon gång runt 03 åkte bilen hem till familjen Nilsson där jag fick sova över. På lördagen vaknade jag först av alla. Som vanligt. Efter lite frukt för att bota bakfyllehungern för stunden lyckades jag slumra till halv elva. Då drog jag upp mina vänner för frukost. 
 
Resten av gårdagen hängde jag med min familj och med Mario. Bra midsommarhelg helt klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela