Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Student

Publicerad 2015-06-07 12:19:21 i Evelina,

I fredags var jag ute på Björkö för att fira Beccis student. Tanken var att vi bara skulle stanna några timmar men tiden gick och vi kom därifrån långt senare än tänkt. När jag väl kom tillbaka till Göteborg gick jag till Rebecka (som äntligen kommit hem!!) där Marcus, Emelie och Sofie också var. Hängde där en stund och kom hem, lagom trött, lite efter 12-slaget.
Igår vaknade jag upp med Beccis som hade kommit insnubblande vid halv fem-snåret, som sig bör på studenten. Vi åt en lång frukost och traskade efter det inte till stan för att säga hejdå. I stan väntade Mario för en fika och lite senare kom Evelina. Vi två gick till Hard Rock för lunch. Sen låg vi i min säng tills solen kom fram då vi gick ut och jag fick visa mitt fina gbg. Evelina åkte hem, jag lagade tacos och träffade Jonna i Kungsparken.
Idag vaknade jag upp nästintill utvilad. Gjorde bananpannkakor till frukost. Har börjat packa lite smått för idag åker jag hem till skogen för jobb. Kommer tillbaka redan om två veckor tror jag. Vill inte lämna mitt härliga Göteborg och framför allt inte min lägenhet som jag inte får bo kvar i. I augusti flyttar jag in i min nya, där jag får bo ända tills jag slutat skolan om jag vill.
NU ska jag sluta babbla och göra mig i ordning för lek i Slottskogen med syskonbarnen, syster och mamma. Väldigt fin sista helg i gbg, för ett par veckor i alla fall.
 
Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela