Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Torsdagsfika

Publicerad 2015-04-16 13:32:00 i Evelina,

 
Hej på er! Började skriva godmorgon men sen insåg jag att... nej, morgon är det ju inte. Min morgon startade med ett seminarium som var väldigt givande. Det är skönt att få diskutera kring sina tankar om framtiden som lärare.
 
Efter seminariet skulle jag möta upp Fanny för en fika och eftersom Göteborg bjuder på sitt allra bästa väder idag blev det en fika i solen såklart. Sen gick vi en sväng på stan där jag ville köpa cirka allt men det blev bara en (asbra) sak. Visar er lite senare.
 
Nu har jag ätit lunch och ska bege mig till biblioteket där jag troligtvis kommer sitta resten av dagen. Att sitta inne och plugga en dag som den här är inte aspeppande kanske men jag har ju fått en stund ute i alla fall. Allt är bättre än inget när det gäller det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela