Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Några saker som gör mig lycklig

Publicerad 2015-04-18 17:55:17 i Evelina,

-Yoga
-Samtalsterapi
-Tacos
-Guld till min tjejer
-Plankstek
-Kalas
.. och allt detta på samma helg!
 
Något som gör mig mindre lycklig, tentaplugg och att min kamera åkte med till Växjö istället för hem till mig..... Varför har jag så dålig koll på den?
 
Hur som helst ska jag bara mysa hemma hos mamma och pappa nu efter en lång dag med tävling i Halmstad. Uppstigning vid 05.15 känns lite mer värt när man har världens bästa gymnaster som tar hem sitt första guld! Är så stolt. Nog hade det varit värt oavsett hur det gick för dem men det är roligt att vinna, särskilt när man inte är beredd på det alls!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela