Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Just i detta nu

Publicerad 2015-04-15 11:27:00 i Evelina,

sitter jag hemma och har en riktig arbetsdag. Skola och tentaplugg står på schemat hela dagen och ikväll är det styrelsemöte som gäller. Just nu har jag mellispaus.Två mackor, en med stekt ägg och en med jordnötssmöt. Kanske inte ser så fabulöst ut men ojjjjj vad gott.
 
Onsdag allaredan hörrni och ute bara regnar det. Jag hade tänkt att jag skulle gå till biblitoeket eller kanske ett café för att plugga men när jag vaknade till det här vädret valde jag att dra mig kvar lite i sängen istället. Helt klart så värt det. Det enda svåra med att plugga hemifrån är att sängen står där borta och lockar på mig hela tiden..... Jaja. Det ska nog gå bra det här. Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela