Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

I mina fönster

Publicerad 2015-04-13 09:00:00 i Evelina,

Titta! Mina blommor har slagit ut. Dansar en glädjedans till jag inser att mina orkidéer håller på att dö..... HUR får man dem att överleva?? Jaja. Nu har mormor fått sin plats i mitt ena fönster, att farmor finns i det andra det vet ni redan. Det känns fint att ha dom hos mig efter att sjukdomar tagit dom ifrån mig fysiskt.
 
I mitt högra fönster som jag inte visat tidigare finns , förutom blommor och mormor, en bild på mig som barn, en mustasch, en bröllopsinbjudan, en quot från lagerhaus och en jordglob från 60-talet som jag tror jag visar förut? I vänstra fönster finns en tavla jag gjort *fanfar*, teckningen från Lucas, farmor och blommor. 
 
Nu ska jag plugga en stund, sen gå till optikern och se om hen kan böja till mina glasögon som fick sig en smäll igår på gymnastiken. Efter det åker jag till syster för att krama Joline som fyller 1 år idag. Hurra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela