Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Fruktskål

Publicerad 2015-04-20 17:14:46 i Evelina,

Säg hej till min nya fruktskål! Jag har länge letat efter en genomskinlig, gärna med lite högre kanter än den jag fick tag på, fruktskål. Jag är galet beroende av frukt och tycker att det är både smidigt och snyggt att ha det i en fruktskål. Som sagt hade jag gärna haft en djupare skål men när jag hittade den är på Ikea var jag tvungen att slå till. Kanske att jag hittar en djupare någon gång men så länge duger den här mer än gott. Jag tycker verkligen att den är jättefin.
 
Den här veckan är det tentaplugg som gäller. Jag har köttat hela dagen sen imorse och ska strax läsa lite till. Sen ska jag ta ledigt resten av kvällen för att laga mat och titta på lite serier tror jag. Ha en fin väcka kömpisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela