Evelinas

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

22 april

Publicerad 2015-04-22 11:59:00 i Evelina,

Gårdagens plugghäng i solen vs dagens plugghäng i läggan.
 
Lyckan när vi kunde sitta i Slottskogen och plugga flera timmar igår. Eller ja, själva pluggandet kunde vi varit utan men det gick bra och blev ganska intressant. Sara hade bakat hallongrottor och jag hade med mig apelsin. Vi lunchade och picknickade. Idag vaknade jag upp med världens halsont och känner mest, nej halsen, sluta. Tentan är på fredag och jag känner inte riktigt för att vara sjuk när jag ska skriva den. I helgen ska vi på läger med gymnastiken och jag känner att förkylning inte passar så bra där heller. PLS förkylningen kan du inte bara chilla lite och komma tillbaka typ nästa vecka när allt lugnat ner sig?
 
Jaja, dagen kommer bestå av plugg varvat med vila. Vill mest bara sova men det går ju inte riktigt. Ikväll ska mina föräldrar komma på besök. Det känns gött. Finns inga som är så bra när man är sjuk som dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år. Lyssnar på Håkan, Säkert, År&dar, SeLest och Maggio såklart. Gillar te och katter. Är feminist. Tränar gymnastik och spelar teater.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela